torsdag den 12. juni 2014

Virums nye in-sted - Hop a lala

Det fedeste for barslende mødre er sket! Der er åbnet en rytmik-cafe i Virum - never thought that would happen i en soveby som denne...

Jeg, sønnike og baby M var til åbningsreception i dag og det er bare sådan et fint sted! Resultatet er da også her til aften, at yngste-ynglen faldt i søvn uden overhovedet at protestere det mindste først - takket være en lilla ballon og et spejl at slikke på :-/ i cafeens rytmikrum.


Jeg har ofte gået og tænkt på mine alenlange vandreture rundt i Virum, at nogen burde lave sådan et sted. Selvom regeringen siger, at vi føder færre og færre børn, ser jeg ikke andet her pt end søvnunderskudsramte forældre piske op og ned af Grønnevej med den ene limousine efter den anden. Og de må da for pokker få glæde af cafeen, så de kan stimulere deres ønskebørn på rette vis og samtidig indtage det daglige fix cafe latte.

Jeg er i hvert fald fan - af Hop a lala og af Sidsel, som ejer biksen! Godt gået - tak for et fantastisk initiativ :-)

Se mere på www.hopalala.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar