fredag den 18. april 2014

Ud og hjem igen... og nej, jeg er ikke blevet en hobbit!

Har været på påskeferie m kæresten og unger i 4 dage i Linstow i Tyskland på Van der Valk Resort.

Dejlig tur, men hold nu op sådan 4 døgn går hurtigt, når man er så hungrende efter oplevelser ud af huset, som jeg er pt. Baby boblen er fed, men tænk engang at jeg midt i ammehjernen formåede at grave tyske gloser op, som jeg ikke engang anede, jeg havde lagret, så det rent faktisk var muligt at begå sig på et hæderligt tysk - lidt stolt har man vel lov at være af sig selv. Så var det ikke helt forgæves, at jeg sled mig til et 13-tal i tysk til studentereksamen dengang...
Eneste aber dabei var at baby M, allerede da vi nåede færgelejet i Gedser var så forkølet, at der kom ulækre snotbobler ud af næsen på hende konstantos.
Er der en ting min baby ikke skal, er at ligne Jerusalems ødelæggelse i fjæset, hverken i form af snot eller gamle madrester, så jeg tror, at hun ved feriens afslutning var pænt træt af lommeletter og har udviklet et traume overfor køkkenrulle
:-0

Har snart spændende nyt omkring min arbejds situation, der indtil for nylig var så usikker som et indisk tog i myldretid... Bedst som jeg troede, at jeg var nødt til at skulle søge nyt job, viste der sig nye muligheder - mere om det, så snart det er muligt.

God aften!

PS. Til dem der tænker - "hvorfor fa'en ævler kvinden om hobbitter i overskriften", kan jeg informere om, at titlen på J.R.R Tolkiens fremragende roman er "Hobbitten - eller ud og hjem igen" ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar