torsdag den 28. juli 2016

At hvile i sig selv

Jeg lovede ikke for meget, sidst jeg skrev et indlæg og det var nok meget fornuftigt, for der gik liiiige et års tid siden seneste pip fra mig.
Meget vand er løbet i åen siden august. Mest af alt er jeg superglad for at fortælle, at jeg d. 15/8 har været ansat hos Egmont i 2 år, lidt over 1 år i min nuværende stilling som PA og sekretær. Der er sket meget på kort tid - mange nye arbejdsopgaver og mennesker jeg har skullet forholde mig til. Ikke en arbejdsdag er ens, og det trives jeg SÅ godt med. Jeg er virkelig glad for mit job, mine kollegaer og omgivelserne hos Egmont Publishing. Jeg hviler i mig selv, hvor jeg er, og det er lang tid siden, jeg har haft den fornemmelse.
Jeg tør næsten ikke skrive det, for sidst jeg skamroste mit job, blev jeg fyret. Men jeg føler det ganske anderledes denne gang - heldigvis!

Lige nu er jeg midt i min 3 ugers sommerferie og jeg og familien har været i Holland og Jylland.
Mere om oplevelserne følger...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar