mandag den 27. januar 2014

Arghhhh... babys vaner eller mangel på samme!

Så fløj weekenden afsted, og jeg fik ikke skrevet et eneste indlæg... Sådan er livet med baby M :-)

Det ene øjeblik tror man lige, man har regnet hendes sove-og spise og lave spas vaner ud, men næh nej - nemt skal det da ikke være. Nogen er jeg nødt til at skyde skylden på, at ungen kun har sovet 1/2 times lure de seneste par dage: SNEEN! For at undgå at M lignede en snemand efter lur i altanbarnevognen, har jeg de seneste dage brugt sønnikes værelse til lur, men så er rutinen straks noget andet, end den plejer at være og vupti - hun synes det er alt for spændende at ligge et andet sted og øjnene er ved at trille ud af hovedet på hende af nysgerighed... Gad vide hvem hun har arvet det efter? ;-)

Dernæst tror man, at hun æææælsker sin risgrød om aftenen, men nej de seneste par dage har hun kigget nærmest bebrejdende på mig, når jeg nærmer mig med skeen, men har til gengæld slugt min mad med øjnene - tror ikke der er mere næring i det, når hun er færdig med at kigge... Meeen hvem kan bebrejde hende, jeg mener risgrød kontra laksemadder... Tough choice! :-)

Og nu er hun så vågen igen... Nåede dog lige at kaste dette i hovedet - mums!


Ellers gik weekenden alt for hurtigt med budgetlægning (jeps, MEGET seriøst!), håndbold (knap så seriøst), færdiggørelse af hemmeligt projekt (igen meget seriøst og sommerfugle-i-maven dejligt ;-) mere om det senere på ugen) og rengøring (forbandet, men nødvendigt...) - Hvad fik I jeres weekend til at gå med?

Indtil vi læses ved igen - ha' en skøn snevejrsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar