onsdag den 29. januar 2014

Snot, sne og suppe

I dag har jeg sådan en dag, hvor jeg sumper rundt og ikke kan tage mig sammen til noget... Sønnike er hjemme fra skole med snot og småfeber og i dag er han på den der grænse til at være syg og så alligevel at ha' lidt for meget energi - pyhhh...

Jeg har egentlig 100 gøremål, men tænker hvilket et jeg skal kaste mig over og så går minutterne og jeg ender med at konkludere, at nu vågner baby M sikkert om lidt igen, så det er dumt at starte på noget, jeg alligevel ikke kan gøre færdigt. Så gik der tid med det...

Sidder og er lidt glad for, at jeg ikke behøver at bevæge mig udenfor en dør i dag... Sne er pænt og dejligt, men bedst når man sidder med fødderne på radiatoren og kigger ud gennem stuevinduet.

Suppevejr - det er det i dag, men jeg er i den uheldige situation, at bedre halvdel, sønnike og bonus-søn ville kigge virkelig mærkeligt på mig, hvis jeg foreslog suppe til aftensmad. Det skal dog siges, at sønnike er vild med oksekødssuppe, men mest fordi der er kødboller i :-) Så jeg er ikke en af dem, der liiiige laver en lækker cremet grøntsagssuppe, da størstedelen af husstanden ville dø langsomt... Hvad gør man så? Man tyr til Mou! De laver bare de bedste færdigsupper efter min mening og sådan en rodfrugt-eller gullaschsuppe passer lige til et par portioner til moi.

Nå, nu fik jeg tiden til at gå med noget... Måske en overspringshandling for at slippe for de kedelige gøremål, men hvad pokker - det har man også lov til en gang i mellem.

Go' dag derude og pas på jer selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar