tirsdag den 21. januar 2014

Et laaaangt tilløb, men nu er bloggen i live!



Hej derude...

Velkommen til min blog Bombay Books & Baby... Jeg har længe tænkt på at jeg ville lave en blog, men for at være helt ærlig, har jeg ikke turdet kaste mig ud i det. Er der nu nogen, som vil læse, det jeg skriver, synes I jeg er kedelig, har jeg overhovedet noget at berette? Det synes jeg faktisk, jeg har, når jeg tænker efter, og hvilken anden tid er bedre at starte en blog på, end når man går i hjemmefutter på barsel og drikker kaffe og har alt for meget tid til at tænke over stort og småt?


2014 bliver et skønt og mindeværdigt år - jeg kan mærke det. For det første har jeg verdens dejligste baby M, som bliver 5 måneder lige om lidt, for det andet har jeg jordens sjoveste søn P på 9 år, som er en evig kilde til fornøjelse med sin humor, og for det tredje har jeg verdens dejligste kæreste, som forkæler mig mere, end det burde være tilladt :)

Hvorfor har jeg kaldt min blog Bombay Books & Baby? Baby giver ligesom sig selv :) Bombay Books er min drøm - jeg er bognørd helt ind i hjertet og jeg vil gerne engang kunne leve af at udgive bøger; finde de helt rigtige manuskripter, redigere og udgive dem. Bombay symboliserer mit ophav. Jeg er adopteret fra Indien, nærmere bestemt Mumbai, som hed Bombay, da jeg blev født i 1978.


Denne blog kommer ikke kun til at handle om bøger og baby - det kan jeg lige så godt sige med det samme. Den handler også om mit liv som den livsnyder jeg er. Det lyder fortærsket, men vi har kun et liv, så hvorfor ikke nyde det, mens man har det, og oven i købet er ved godt helbred. Jeg har skam også mine down-perioder, hvor alt er galt, men for det meste evner jeg at trække mig selv op igen og den evne er jeg ganske stolt af.

Jeg håber du har fået mod på at læse med - det bliver ikke kedeligt - det kan jeg næsten garantere...

Vi læses ved lige om snart igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar